Pagina's

dinsdag 22 december 2009

Fijne kerst!

Vandaag is mijn laatste werkdag van dit jaar op de UvA, vandaar een persoonlijke kerstgroet van mij in de vorm van dit filmpje*.



Mocht je vandaag nog in de buurt zijn van de Pierson Révész Bibliotheek; kom dan vooral langs voor een lekker stukje Lemon Merengue verjaardagstaart. Gisteren heb ik in de Bushuisbibliotheek al getrakteerd op Monchou verjaardagstaart. Donderdag ben ik trouwens echt jarig; dan word ik 31!

Fijne Feestdagen en alvast een gelukkig 2010 toegewenst!

Janneke

* het filmpje is gemaakt in mijn vorige huis in Eindhoven. Wij hadden ipv een kerststal een caviastal en cavia Dunya (van mijn zusje, die toen tijdelijk bij mij woonde) vond het helemaal geweldig.

4 opmerkingen:

  1. Het beste voor 2010 maar eerst nog tot ziens in 2009!

    Geweldig filmpje trouwens, mijn flappers zijn jaloers want ik heb geen Kerstboom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @blogpartyned Die van mij zijn er ook op achteruit gegaan hoor; loslopen door het huis mag niet meer van mij en die boom staat ook nog steeds niet.

    @Wilma: Dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Taart is inmiddels op!
    Er staat alleen nog een stukje in de koelkast voor ome Bert morgen :-D

    BeantwoordenVerwijderen