Pagina's

woensdag 11 november 2009

Ben er weer!

Het is even rustig geweest op dit blog. Dat kwam omdat ik de afgelopen weken 'op vakantie' ben geweest. Eerst naar Geneve, toen 2 weken op katten passen in Amsterdam en toen nog een weekendje weg in Nederland. Tijdens de periode in Amsterdam ben ik wel gewoon naar mijn werk geweest, maar s'avonds heb ik het web maar gelaten voor wat het was. Nee.. dat kwam niet voort uit zelfbeheersing, dat kwam door 2 lieve katten die mij er vol enthousiasme aan herinnerden dat ik daar was om voor hèn te zorgen, en niet voor die computer. In ploegendienst kreeg de escapetoets kopjes, werd het scherm geknuffeld en het toetsenbord als drukpuntenmassageapparaat gebruikt.


Kater Peer na een avond hard werken

Wat er gebeurde als de computer uitging...? Dan gingen ze voldaan een dutje doen of even lekker naar buiten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten