Pagina's

dinsdag 18 maart 2014

Aankomst in Oslo

Het begon met:

"hallo, ik ben Janneke en mijn hobbies zijn koffie drinken met collega's en het begeleiden van systematic reviews"

Toen Maaike afgelopen herfst de collega's uit Oslo uitgenodigd had voor een bezoekje aan de UvA, was dat wat ik zei tijdens het voorstelrondje. Er bleek een gelijkgestemde in de zaal te zitten en zij nodigde mij uit om op bezoek te komen in Oslo zodat ik daar eens wat meer over kon vertellen.

Anderhalve week geleden was het dan zover

Sneeuw!
Op maandag vloog ik naar Oslo, waar ik opgewacht werd door Ingerid en samen met haar zijn we alles gaan bekijken voor de presentaties en workshops voor dinsdag.

Villa Eiko op de verder jaren 60-bouwstijl campus
De bewegwijzering was al geregeld
Het leslokaal
Deze hing op de deur van het kantoor van Ingerid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten